Als winkel is het handig om een co packer bedrijf in te schakelen. Bij Na-Nomi kun je terecht voor co-packing diensten. Co-packing is de manier waarop de producten die je als winkel aanbiedt ingepakt worden. Je wilt natuurlijk dat dit er netjes en verzorgd uit ziet. Daarom is een co-packing bedrijf als Na-Nomi ideaal om in te schakelen hiervoor. Dit is handig voor bedrijven en winkelketens.

Meedenken bij acties en problemen

Als je een idee hebt voor een actie of heb je een probleem met verpakkingen die je niet kunt oplossen, kun je direct bij Na-Nomi terecht. Ze denken namelijk graag mee om samen tot een gangbare oplossing te komen.

Als je samen tot een idee bent gekomen, wordt het concept door Na-Nomi uitgewerkt. Hierbij regelen ze alles. Dit houdt ook in dat de derde partijen zoals distribiteurs en leveranciers geregeld worden door Na-Nomi.

Verschillende diensten aangeboden

Naast hulp bij het verzinnen van acties of het verhelpen van problemen, is het ook mogelijk om Na-Nomi je inpakwerk te laten doen. Zo bieden ze shrink wrapping aan. Dit houdt in dat ze verpakkingen maken om een meerdere producten in aan te bieden. Hierbij moet je denken aan voordeelverpakkingen of multi verpakkingen.

Ook is het mogelijk om de sleeve van een product te laten ontwerpen en verpakken door Na-Nomi. Dit is de kartonnen buitenkant die om je producten heen zit. Dit is perfect voor acties en het delen van recepten of tips.

Ook kun je stickers, labels en etiketten laten maken door Na-Nomi. Door een sticker te gebruiken kun je een product aanbieden in meerdere landen of toepassingen. Dit is perfect als je producten wilt opsturen of exporteren.

Daarnaast kun je ook nog eens producten laten ompakken, verpakken of inpakken. Dit is ideaal bij het verpakken van kerstpakketten, boodschappenpakketten of assortimentsverpakkingen. Dit is perfect, omdat de markt steeds wisselt. Als webshop is het ook mogelijk om samen te werken met Na-Nomi.

Dit is handig, omdat je Na-Nomi het werk van het vervoer van de producten kan laten doen. Ze zorgen er namelijk voor dat de juiste producten naar de juiste adressen worden gestuurd.