Zakelijke dienstverlening

Een unieke vergaderlocatie in Boxtel

Hof van Vijfeijken in Boxtel is een exclusieve vergaderlocatie in Boxtel. Dit bedrijf bevindt zich in een monumentale boerderijf die al bijna vijf eeuwen oud is. Bij deze unieke vergaderlocatie in een buitengebied van Boxtel zullen u en uw gezelschap de enige gast zijn. Bovendien hebben u en uw gasten de mogelijkheid om te overnachten op dit landgoed waardoor u nog langer kunt genieten van de prachtige omgeving van de vergaderlocatie. Tijdens het volledig verzorgde één- of meerdaagse arrangement aan het Hof, vindt u zeker de inspiratie die u zoekt.

De voordelen van extern vergaderen op deze locatie

Wanneer u extern gaat vergaderen bij Hof van Vijfeiken in Boxtel, profiteert u van allerlei extra’s. De chefkok van dit bedrijf zal u na een lange dag verrassend met culinaire hoogstandjes bij een heerlijk uitgebreid diner. Het enige wat u en uw gasten hoeven te doen, is de speciale dieetwensen door te geven zodat de vakkundige chefkok van dit bedrijf hier rekening mee kan houden. Daarbij is extern vergaderen op deze locatie in Boxtel zeer inspirerend. In deze knusse vergaderboerderij midden in de natuur zult u tot nieuwe inzichten komen, die u op kantoor wellicht niet zal hebben. Ook is het hier mogelijk om tussen de vergaderingen door een stevige wandeling te maken zodat u even helemaal kunt ontspannen. Hierna zal u weer met een frisse blik uw vergadering vervolgen.

Deel uw wensen voor de perfect vergadering

Wilt u ook graag extern vergaderen op deze inspirerende locatie in Boxtel? Neem dan contact op met de professionals van dit bedrijf. Zij staan u graag telefonisch te woord om al uw wensen en behoeften te bespreken. Bovendien denken de specialisten van Hof van Vijfeiken graag met u mee over hoe er samen een groot succes van uw vergadersessie gemaakt kan worden. Wenst u een sfeerimpressie van deze prachtige vergaderlocatie in Boxtel? Dan bekijkt u deze op de website van dit bedrijf.

Zakelijke dienstverlening

Een vergaderzaal reserveren om efficiƫnt te vergaderen doe je hier

Heb je er wel eens aan gedacht om een vergaderzaal te reserveren op een andere locatie dan je bedrijfs- of kantoorpand? Hier zitten namelijk vele voordelen aan. Als je bijvoorbeeld besluit om een vergaderzaal in het midden van het land te reserveren, bijvoorbeeld in Woerden (provincie Utrecht), is de locatie beter bereikbaar voor collega’s uit alle hoeken van het land. Daarnaast kan een nieuwe vergaderlocatie ook goed zijn voor nieuwe input. Door in een nieuwe omgeving te vergaderen, kan namelijk creativiteit opgewekt worden. Lijkt dit je wat? Dan is het een goed idee om een vergaderzaal te reserveren bij Napkins in Woerden.

De voordelen van vergaderen op deze locatie

Je ervaart vele voordelen van een ochtend of middag vergaderen bij Napkins. Zo is de locatie perfect. Gelegen in Woerden, provincie Utrecht, kun je bijna niet centraler vergaderen. Het pand is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en ligt slechts een kilometer van de A12 af. Daarnaast vergader je in een modern, huiselijk ingericht pand. Door de fijne sfeer die de inrichting met zich meebrengt, vergader je uiterst effectief en efficiënt. En wist je dat je hier ook een vergaderarrangement kunt boeken inclusief lunch? Zo ben je de gehele vergaderdag voorzien van uitstekende service. Dat maakt het reserveren van een vergaderzaal bij Napkins in Woerden, provincie Utrecht, extra aantrekkelijk.

Neem nu contact op met dit bedrijf

Klinkt het reserveren van een vergaderzaal bij Napkins in Woerden je goed in de oren? Wacht dan niet langer en neem contact op met dit bedrijf. Het is namelijk verstandig om zo snel mogelijk te reserveren zodra je een beschikbare datum hebt. Zo ben je verzekerd van plek! De vriendelijke medewerkers staan graag klaar om je te helpen. De contactgegevens vind je op de website. Houd jij binnenkort je vergadering op deze fantastische plek in Woerden?

https://www.bijnapkins.nl/
Zakelijke dienstverlening

Letselschade Zoetermeer claimen

Woont u in de omgeving van Den Haag en bent u op zoek naar een goede letselschade advocaat in de buurt? Dan kunt u terecht bij Thomas van Dijk. Van Dijk is de aangewezen advocaat voor het claimen van letselschade Zoetermeer. Hij beschikt over de kennis en ervaring die u mag verwachten van een letselschade advocaat.

Van Dijk advocaten

Letselschade advocaat Van Dijk werkt samen met zijn collega’s en andere specialisten. Dit zorgt ervoor dat alle nodige kennis in huis is om uw zaak op te lossen. Als het gaat om letselschade, dan komt er vaak ook een emotioneel aspect bij kijken. Fysiek letsel oplopen kan erg ingrijpend zijn en hiermee wordt dan ook rekening gehouden. U kunt bij Thomas van Dijk terecht indien u een ongeluk heeft gehad in het verkeer of in uw werksituatie. Ook slachtoffers van een medische fout kunnen rekenen op de steun van Van Dijk advocaten. Uw zaak wordt serieus genomen en grondig aangepakt.

Kapitaliseren letselschade

Als slachtoffer van een ongeval krijgt u niet alleen te maken met lichamelijk letsel en emotionele gevolgen. Er komen ook nogal wat kosten bij kijken. Niet alleen voor de opgelopen schade, maar ook voor toekomstige schade. Daarom moet worden berekend wat uiteindelijk de totale kosten zijn die u maakt als gevolg van het ongeval. De begrootte schade is echter onderhevig aan factoren zoals inflatie, rente en sterftekans en dient daarom gecompenseerd te worden. Hiervoor moet een bepaald bedrag opzij gezet worden en dit wordt kapitaliseren letselschade genoemd.

Uw zaak melden

Wilt u meer informatie, dan kunt u dit vinden op de website. Contact opnemen kan natuurlijk ook. U wordt dan persoonlijk te woord gestaan en verder geholpen. Uw zaak melden kan desgewenst via de website. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om uw situatie verder te bespreken.

https://www.letselschadeadvocaatvandijk.nl/
Zakelijke dienstverlening

Schaf een mestput aan bij een gerenommeerde specialist

Wanneer u paarden in uw bezit heeft of zelfs een eigen manage heeft, dan krijgt u dagelijks te maken met grote hoeveelheden aan mest. Deze mest zorgt voor een onaangename geur in de leefomgeving. Daarom zoekt u natuurlijk een oplossing om deze mest op zo’n manier op te slaan, zodat u geen last (meer) heeft van de vervelende stank. Paardenmestcontainers.nl biedt diverse oplossingen aan voor het wegwerken van paardenmest. Zo hebben zij diverse containers en mestputten ter beschikking die u eenvoudig kunt kopen of huren voor een bepaalde tijd.

Hoogwaardige opslagruimtes

Het bedrijf is specialist op het gebied van mestcontainers en levert opslagruimtes aan van hoogwaardige kwaliteit, welke beschikbaar zijn mét en zónder dak. Deze containers zijn uiterst milieuvriendelijk en voldoen dan ook aan alle milieuwetten. Wilt u de stank beperken en heeft u interesse in de aanschaf van een hoogwaardig mestput? Dan vindt deze specialist graag een passende oplossing voor uw specifiek situatie.

Het bewaren en opslaan van mest

Heeft u paarden of houdt u andere dieren? Het is in principe wettelijk verplicht om de mest van dieren te bewaren in een speciale mestput. Waarom? Dit omdat mest stikstof en fosfaten bevat die het grondwater kunnen verontreinigen. Om dit tegen te zijn, slaat u de mest veilig op in een put of container. Heeft u interesse in de aanschaf van een veilige opslagruimte voor de mest? Paardenmestcontainers.nl helpt u ook met het leggen van containers. Mestputten raken op een gegeven moment vol, waarna de mest geruimd moet worden. De specialist heeft veel ervaring in het ontruimen van mestputten en komt ook bij uw manage, of woning, langs om de container te legen.

Neem contact op met het bedrijf

Wilt u direct een mestput kopen of huren? Neem dan gerust contact op met de professionals van Paardenmestcontainers.nl. Wilt u meer informatie over de diensten van dit bedrijf of de producten uit het aanbod? Op de website vindt u meer informatie en kunt u op uw gemak de verschillende containers uit het aanbod bekijken. Heeft u specifieke vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem dan gerust contact op met de experts. Zij helpen u graag verder.

https://www.paardenmestcontainers.nl/
Zakelijke dienstverlening

Ga mee met je tijd, mik op permanente kostenbesparing: kies voor het Shiftbase personeelsplanning

Het Britse Superdry is een hip kledingmerk dat zich onderscheidt door originaliteit en hoge kwaliteit. De stijl wordt getypeerd als een spannende combinatie van Japanse graphics, vintage Americana en Engelse stijl. De Rabobank heeft voluit de Coöperatieve Rabobank U.A., waarbij U.A. staat voor uitgesloten aansprakelijkheid. Het is Nederlands grootste financiële dienstverlener. Marriott International, een Amerikaanse hotelketen, biedt wereldwijd meer dan 1,2 miljoen kamers aan. In de hotelbranche geldt Marriott als een van ‘de groten’. Wat hebben deze bedrijven gemeen? Alle drie vertrouwen ze op Shiftbase software voor personeelsplanning. Althans de vestigingen van deze firma’s in ons land. Shiftbase richt tot nu toe namelijk op de Nederlandse markt.

Het Shiftbase programma is allround en multifunctioneel. Naast de personeelsplanning in  week-, maand- en jaarroosters, biedt Shiftbase ook de mogelijkheid tot verlof- en urenregistratie. Dit alles via internet zodat de gebruiker 24/7, vanaf iedere locatie toegang heeft. Shiftbase past perfect in de online wereld waarin we leven. Een kast met ordners, een bureaula met vakantieverzoeken en een stapel uitgeprinte salarisstroken die -eenmaal in een envelop en voorzien van een postzegel- naar het postkantoor worden gebracht. Dit alles is verleden tijd. Zeg maar definitief verleden tijd. Naast het feit dat je altijd kunt inloggen, biedt Shiftbase veel meer voordelen. Doordat je op één plek werkt heb je een totaal overzicht. Je bespaart tijd. Er wordt geen (nauwelijks) papier meer gebruikt, dus je draagt een aanzienlijk steentje bij aan een beter milieu.

Geïnteresseerden kun vandaag een gratis proefpakket aanvragen via Shiftbase.com. Een andere optie is dat je belt om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek. Dat kan bij Shiftbase in Zoetermeer plaatsvinden of bij jou op kantoor. Tijdens deze kennismaking wordt uitgelegd hoe Shiftbase werkt. Jurrien Strobels of Kars Frijters, de oprichters van Shiftbase, zal de presentie verzorgen. Op een laptop, tablet en smartphone worden de verschillende programmaonderdelen en bijbehorende sjablonen toegelicht. Tussendoor is er voldoende tijd om al jouw vragen te beantwoorden.

https://www.shiftbase.com/nl/
Zakelijke dienstverlening

Een archief digitaliseren volgens de laatste regelgeving

Wil je je papierwerk, zoals een archief, digitaliseren? Het is belangrijk dat dit op een verantwoorde en efficiënte manier gebeurt. Je wilt dan ook gebruik maken van de diensten van een ervaren en gespecialiseerde partij. Doxis is een dergelijke specialist die je helpt bij het archiefbewerkingstraject. Ze digitaliseren jouw archief volgens de geldende wet- en regelgeving. Zij helpen hun klanten al meer dan 100 jaar om optimaal gebruik te maken van hun bedrijfsinformatie. Je weet dus ook zeker dat deze partij de benodigde kennis in huis heeft om jouw archief te digitaliseren. Wacht niet langer en maak de overstap van analoog naar digitaal werken.

Meer dan alleen een archief digitaliseren

Wanneer je gebruikmaakt van de diensten van Doxis, dan doen ze meer dan alleen maar jouw archief digitaliseren. Het digitalisatieproces is tijdrovend en vereist de benodigde kennis. Ook het gebruik van het nieuwe digitale archief vereist nieuwe kennis. Daarom coachen en begeleiden ze ook jouw medewerkers. Zo kunnen zij op den duur zelf een archief digitaliseren en ben je niet meer afhankelijk van deze partij. Ze blijven je natuurlijk bijstaan in geval van onduidelijkheden. Ze bieden dus een toekomstgerichte oplossing voor jouw bedrijf. Voordat ze beginnen met het digitaliseren van het archief, zullen ze een goed plan ontwikkelen. Op deze manier voorkom je dat je vastloopt in het proces. Zij stellen dit ook voor je op.

Digitaal archief verplicht overbrengen voor overheidsorganisaties

Voor overheidsorganisaties is het digitaliseren van het archief nog niet klaar. Veel overheidsorganisaties zijn verplicht om het digitale archief over te brengen naar een archiefbewaarplaats, ook wel een e-depot genoemd. Hier worden hoge eisen aangesteld. Doxis is hiervan op de hoogte en weet als geen ander hoe die juist gedaan wordt. Wil jij weten wat je mogelijkheden zijn om je archief te digitaliseren? Vraag ernaar bij de specialisten van dit bedrijf. Zij denken met je mee en komen tot de meest geschikte oplossing.

https://doxis.nl/
Zakelijke dienstverlening

Hoe verloopt een outplacementtraject?

Allereerst voert u een oriënterend gesprek met de outplacementadviseur van het betreffende outplacementbureau. In dit gesprek wordt dieper ingegaan op uw persoonlijke vragen en thema’s. Dit gesprek is ook bedoeld om te onderzoeken of onze werkwijze bij u past en of er een klik is met de coach. Daarna stelt uzelf een ’contract’ met vragen die u in het traject naar voren wilt laten komen. Vanuit uw huidige situatie kijkt het outplacementbureau welke vragen, ideeën en wensen u heeft en ook hoe u hiermee omgaat. Een outplacementbureau moet er naar streven om vanuit uw wensen te kijken welke opties er mogelijk zijn aansluitend op de realiteit. Dit hoeven geen hele grote stappen te zijn dit kan bijvoorbeeld verdieping in uw huidige werk zijn of een creatieve cursus. Ook gaat u tijdens het volgen van outplacement met persoonlijke punten aan de slag, die u ervoor behoeden een nieuwe stap te zetten. Denk hierbij aan twijfels, patronen, valkuilen en het omgaan met het onbekende. U krijgt vaak een ’huiswerkmap’ mee waarin opdrachten staan die te maken hebben met uzelf, beroeps- of studiekeuze, arbeidsmarkt en de stappen die u zet.

Outplacement is persoonlijk

De kracht van outplacement is de persoonlijke aanpak. De trajecten zijn vaak niet standaard, omdat u met uw persoonlijke vragen bij het outplacementbureau komt. Outplacementadviseurs werken vaak met creatieve opdrachten, zoals visualisaties, associaties, tekenen en biografieonderzoek. Daarnaast krijgt u ook vaak een beroepskeuze-onderzoek en opdrachten die te maken hebben met de arbeidsmarkt en netwerken. NLP (Neurolinguïstisch Programmeren), Rationele Emotieve Therapie en focussen worden ingezet bij de persoonlijke vragen.


Outplacement biedt vooral voor ontslagen medewerkers nieuwe mogelijkheden

Outplacement kent dus een persoonlijke en creatieve aanpak, in het bijzonder voor degenen die uit willen zoeken waar hun hart ligt, wat ze echt willen met hun werk, waar ze inspiratie en enthousiasme voor voelen. De werkvormen tijdens het outplacementtraject zijn er op gericht om het contact met dat wat je echt wilt en drijft te herstellen en (weer) bewust te maken. Deze intensieve werkvormen hebben tevens een versterkend effect voor de persoonlijke kracht en effectiviteit, en zijn daarom ook aanbodversterkend te noemen. De methodiek die gebruikt wordt, is deels biografisch en deels creatief gericht. Het resultaat is een hernieuwde oriëntatie op wat u wilt met werk op de arbeidsmarkt. Dit kan betekenen dat een nieuwe richting passender voor u blijkt te zijn. Ook kan het een bevestiging of bewustwording zijn van sterke kanten van uzelf die u graag inzet voor werk.

https://www.outplacementverzekering.nl
Zakelijke dienstverlening

De voordelen van 123 Theorie op een rij

Woon je vlakbij Utrecht en staat het auto theorie halen op jouw to-do-lijst? Je kunt je aanmelden voor de theoriecursus Utrecht via 123theorie. nl. Deze opleiding kent onder meer de volgende pluspunten:

– de cursus + het examen op één dag;

– geen lesmateriaal zoals dure boeken en mappen;

– topdocenten die duidelijk kunnen uitleggen;

– les in groepsverband met andere, leuke jongeren;

– een hoog slagingspercentage;

– een scherpe prijs.

123 Theorie heeft de hoofdvestiging in Utrecht. De cursussen vinden plaats in de volgende steden: Amsterdam, Arnhem, Breda, Goes, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Enschede, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Bij al deze locaties is het examenlokaal van het CBR dichtbij. Daar worden alle cursisten hoogstpersoonlijk naar toe gebracht. Bij het CBR is een plek voor iedereen gereserveerd. Je zit aan een eigen tafel met computerscherm. Je mag opgaan voor het theorie examen auto als je 16 jaar bent. Het theorie examen is verplicht om je rijbewijs te kunnen halen

Les en examen bij het CBR op 1 dag

Het theorie examen in 1 dag doe je met een reden. Het doel van het theorie examen auto is: laten zien dat je als verkeersdeelnemer gevaren op de weg herkent, op de hoogte bent van de verkeersregels en verkeersinzicht hebt. Het komt er eigenlijk op neer dat je veilig de weg op kunt. Veilig voor jezelf én voor anderen. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen naar het examen. Ook zal worden gevraagd om je reserveringsnummer. Dit krijg je van de 123 Theorie-docenten.

Verder mag je geen spullen meenemen. Je telefoon, portemonnee, zonnebril e.d. moet je even achterlaten in een kluisje. Er zijn verschillende soorten vragen: sleepvragen, single-sleepvragen, invulvragen, hotspotvragen, ja/nee-vragen, meerkeuzevragen. Je krijgt 40 vragen + 2 testvragen die gaan over verkeersregels en verkeersinzicht. 25 vragen hebben als onderwerp gevaarherkenning. In totaliteit duurt het auto theorie examen rond de drie kwartier. Direct na het examen krijg de uitslag te horen. Heb je nog vragen over de 123 Theorie cursus of het examen? Neem contact op met 123 Theorie via 085-06061230, 06-29999962 of stuur een mail.

https://www.123-theorie.nl
Zakelijke dienstverlening

Outplacement

Outplacement: van probleem naar kans

Ontslag kan erg ingrijpend zijn, maar tegelijkertijd ook kansen bieden voor de toekomst. Mensen ontdekken bij ontslag vaak nieuwe talenten en worden getriggerd hun capaciteiten in kaart te brengen. Outplacement via een  outplacementbureau kan hierbij hulp bieden.

Outplacementbureau Werkcontact biedt outplacementtrajecten aan door heel Nederland en begeleidt werknemers uit zowel het bedrijfsleven als de overheid. Dat doet Werkcontact voor een veelheid aan doelgroepen en voor alle niveaus. Werkcontact treedt professioneel en  probleemoplossend op in een voor mensen moeilijke periode. We begeleiden zowel individueel ontslagen medewerkers als werknemers die zijn ontslagen bij collectief ontslag.

Werkcontact ervaart dat velen de beroepskeuze en de loopbaankoers in het verleden niet altijd bewust hebben gemaakt. Hoe kan het ook anders… jong en tamelijk onervaren wordt vaak ingespeeld op de mogelijkheden en omstandigheden van dat moment, een beroepsrichting gekozen en een eerste baan aanvaard.
Na verloop van tijd kan het besef zich aandienen, dat uw persoonlijke interesses en kwaliteiten onderbelicht blijven, dat uw ontwikkeling stagneert, dat u toe bent aan een nieuwe uitdaging, dat uw inspiratie met de noorderzon is vertrokken en u in moeilijk vaarwater verkeert. Dan heet Werkcontact u heel graag welkom.

De kernactiviteiten van Werkcontact bestaan uit:
–    Beroepskeuze advies
–    Loopbaanbegeleiding
–    Re-integratie
–    Outplacement
–    Herstelbegeleiding

Werkcontact zoekt naar nieuwe vaarwegen en thuishavens en gaat daarbij enige deining niet uit de weg. Werkcontact staat voor: bewustwording, assertiviteit, realisme, koersgerichtheid. Naar onze mening dé ingrediënten voor een passende “fit” tussen uw welbevinden en uw loopbaan.

Met behulp van een analyse van uw huidige loopbaansituatie wordt aan de hand van diverse gesprekken en uitgekiende testen zichtbaar over welke talenten u beschikt en welke kwaliteiten nog onderbelicht blijven.
Het kan zijn dat u zich in uw huidige functie verder wilt bekwamen, maar het is ook mogelijk dat voor u een uitdaging open ligt om verder door te groeien, naar een hogere functie. Dan dient de vraag zich aan welke stappen daartoe moeten worden gezet, of er aanvullende scholing nodig is, wat daarvan de kosten zijn, wie dat betaalt.

Het eindproduct dat door u onder begeleiding van Werkcontact wordt uitgewerkt is een Persoonlijk Ontwikkel Plan – een soort contract met uzelf, of met uw werkgever. Waarin aangegeven uw doelstelling, de weg waarlangs, de duur, de kosten etc..

Het is ook mogelijk dat enkele coachingsgesprekken u al voldoende helderheid verschaffen om uw koers bij te stellen en bewust uw loopbaankeuze(s) te bepalen.

https://www.outplacementverzekering.nl
Zakelijke dienstverlening

Een inkoopadviesbureau kan een spend analyse maken van uw bedrijf

Steeds meer bedrijven laten een inkoopadviesbureau een spend analyse maken van hun uitgavenpatroon. Aan de hand daarvan kan de bedrijfsvoering geoptimaliseerd worden. Daarbij gaat het voor een groot gedeelte over kostenbesparing – maar niet alleen maar. Een inkoopadviesbureau kijkt bij een spend analyse naar het hele bedrijfsproces, de uitgaven die u doet, en de leveranciers die u heeft. Daar kunt u als bedrijf op veel verschillende vlakken uw voordeel mee doen.

Wat heeft u aan een spend analyse van een inkoopadviesbureau?

Als u denkt aan een spend analyse, dan denkt u waarschijnlijk allereerst aan het beperken van kosten en het vergroten van de winst. Inderdaad is dat een belangrijke doelstelling van het inkoopadviesbureau, maar het is lang niet het enige. Wat kan zo’n analyse nog meer voor voordelen hebben? Een goed debiteurenbeheer en goed contractmanagement is een manier om de risico’s te verlagen, die uw bedrijf loopt. U krijgt meer inzicht in de prestaties van uw leveranciers, en u bent beter op de hoogte van de contracten die u heeft afgesloten. Dat kunt u allemaal in uw voordeel gebruiken om uw eigen bedrijf in stabiel vaarwater te houden.

Winst behalen met kortere doorlooptijden

Een spend analyse kan leiden tot het verbeteren van de doorlooptijd van uw bedrijfsvoering. Daardoor neemt de kwaliteit toe, nemen de kosten af, behaalt u kortere doorlooptijden en kunt u meer doen en krijgt u beter overzicht in de bedrijfsvoering. Uiteindelijk vertaalt dit zich in tevreden klanten en tevreden partners. Zoals ieder bedrijf bent ook u gebaat bij een heldere en overzichtelijke bedrijfsvoering. Door een bureau als Grippr in te schakelen en een analyse te laten maken van de kosten die u maakt, kunt u ongrijpbare processen inzichtelijk maken. Met nieuwe software en aan de hand van metingen ontstaan er nieuwe ideeën om uw bedrijf te optimaliseren.