Bedrijven

De invloed van licht en geluid in Zaandam

In Zaandam een evenement organiseren? Licht en geluid!

Staat er bij jou op de planning om een evenement te organiseren in Zaandam dan moet je zeker het huren van licht en geluid niet aan je voorbij laten gaan. Deze twee termen zijn namelijk ontzettend van belang in de wereld van evenementen. In feite kunnen deze twee bijna als bouwsteen van jouw feest gezien worden. Ook in plaatsen als Zaandam is het verstandig om van te voren goed onderzoek te doen naar het type evenement, de beoogde boodschap die je wilt overbrengen, de aanwezige doelgroep, het beschikbare budget, de eventueel al op locatie aanwezig zijnde apparaten en nog meer. Ga dus niet zomaar onvoorbereid een evenement in Zaandam organiseren. Bij de specialist op het gebied van licht en geluid huren kun jij altijd terecht.

Vele opties voor vele soorten evenementen

Weet jij in Zaandam al welk type evenement je gaat organiseren? Dan horen daar dikwijls een aantal passende audiovisuele middelen bij. Gezegd moet worden dat de meeste opties in verlichting en audio breed inzetbaar zijn en vele doeleinden hebben. Een echte fout begaan op dit gebied zul je daarom niet snel doen. Wel past het ene type verlichting meer bij een bepaald evenement dan een ander type verlichting. Ga je in Zaandam bijvoorbeeld een congres of een concert organiseren? Het lichtplan van deze twee types evenementen kan behoorlijk verschillend zijn. Waar een congres dikwijls een statische verlichting heeft die de zaal in een kleur verlicht die past bij het thema (rood voor gevaar, groen bij milieu, et cetera), zal een concert veelvuldig gebruik maken van een lichtshow met moving heads en stroboscopen.

Ga altijd af op de verwachtingen van je doelgroep

De doelgroep van je evenement in Zaandam kun je gebruiken om de juiste keuzes te maken omtrent licht en geluid huren. Mensen die op jouw evenement aanwezig zullen zijn hebben vaak bepaalde verwachtingen. Als jij kunt achterhalen welke verwachtingen dit zijn kun je hierop inspelen. Het is uiteraard het doel om deze verwachtingen niet alleen te kunnen waarmaken, maar deze ook te kunnen overtreffen. Niet alledaagse oplossingen gelden hierbij als mogelijke oplossing.

Bepaal de juiste sfeer

Een evenement leeft in wezen op sfeer. Al is de boodschap van de spreker, artiest, acteur of directeur nog zo sterk: in een grote, grijze, kale vierkante loods met slechte akoestiek is de sfeer ver te zoeken. En juist de sfeer helpt de gasten om de boodschap van het evenement beter te kunnen onthouden. Gelukkig kun jij samen met een specialist op dit gebied de juiste keuzes maken in het huren van licht en geluid voor jouw evenement in Zaandam om deze van sfeer te voorzien.

https://www.ampco-flashlight.com/nl/huren/licht-en-geluid-zaandam/
Bedrijven

Ga voor zekerheid met de uitzendsoftware Staffing Direct

Uitzendbureaus hebben te maken met complex administratieve processen: facturatie, klantbeheer, beheren van kandidaten en profielen en urenadministratie. En al deze administraties zijn gerelateerd aan elkaar. Waneer er ergens een fout ontstaat , kan dit flinke invloed hebben op de gehele administratie. Daarom wil je als uitzendbureau kunnen vertrouwen op de uitzendsoftware. Met de software van Staffing Direct ben je verzekerd van stabiliteit en nauwkeurigheid. Bovendien werk je met meerdere mensen aan dezelfde processen zonder dat fouten in de data in gevaar komt. Meer weten? Neem contact op met Staffing Direct.

Bewezen backoffice software voor uitzendbureaus

Als uitzendorganisatie wil je dat administratieve processen zoveel mogelijk worden vergemakkelijkt. Hiervoor heb je betrouwbare uitzendsoftware nodig. Een softwarepakket helemaal gericht op voor uitzendbureaus. Kies dan voor de software van Staffing Direct, want deze software is niet alleen  eenvoudig in gebruik, kostenbesparend, maar ook 100% betrouwbaar omdat het al jaren door veel uitzendbureaus wordt gebruikt. Bovendien bevat het alle functionaliteiten dat je van een software pakket mag verwachten. 

Functionaliteiten uitzendsoftware

Goede uitzendsoftware beschikt over veel verschillende administratieve processen. Matchmaking, verloning en facturatie. Allemaal administraties die nauw met elkaar verbonden zijn. Daarom is het belangrijk dat deze administratieve processen naadloos op elkaar aansluiten waardoor fouten worden voorkomen en effiency wordt verhoogd. Wat kun je verwachten van de uitzendsoftware van Staffing Direct? Een korte opsomming van de finctonaliteiten.

Werken in de cloud

Deel al je documenten in de cloud. Met klanten, met kandidaten en met je eigen medewerkers. Alle data wordt op 1 centrale plek veilig opgeslagen en is voor iedereen toegankelijk op basis van zijn of haar rechten.

Urenadministratie

Flexwerkers vullen hun eigen uren in. Via de website. Of via de app. Heel gemakkelijk en betrouwbaar. Zo kun je als uitzendondernemer snel de controle uitvoeren en de gegevens verwerken naar verloning en facturatie.

Agenda en planning

Je hebt te maken met klanten en kanidaten waarmee afspraken zijn gemaakt. Om er voor te zorgen dat deze worden nagekomen, heb je een zuivere planning nodig zodat iedereen op de hoogte is. Met het plansysteem van Staffing Direct werk je moeiteloos samen met collega’s aan dezelfde planning en worden fouten voorkomen.

Documentbeheer

Dankzij slimme oplossingen als bijvoorbeeld een QR-code worden documten op de juiste plek opgeslagen en zijn daardoor ook weer makkelijk terug te vinden. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar documenten. Dit bespaart veel ergenis en verhoogt de productiviteit.

Uitzendsoftware voor starters

Niet alleen is Staffing Direct gericht op bestaande uitzendbureaus, ook wanneer je wilt starten als uitzendondernemer maak je eenvoudig gebruik van de uitzendsoftware van Staffing Direct. Staffing Direct richt zich namelijk ook op startende ondernemers en heeft hiervoor speciale modules en softwarepakketten ontwikkeld. Meer weten? Neem dan gerust contact op met Staffing Direct. 

Over Staffing Direct

Kies voor persoonlijke ondersteuning, kennis en zekerheid. Dat is wat Staffing Direct je biedt en dat is een geruststellende gedachte. Alle kennis en ervaring waarover Staffing Direct beschikt is verwerkt in de backoffice dienstverlening en is er helemaal op gericht om jouw uitzendbureau succesvol te laten groeien. Profiteer van geavanceerde backoffice processen en systemen én lift mee op jarenlange kennis en ervaring in de uitzendbranche. Veel uitzendbureaus zijn je al voorgegaan en heeft Staffing Direct al meer dan 1 miljoen werkzoekenden aan een baan geholpen. Meer weten? Kijk op de website van Staffing Direct.

https://staffingdirect.nl
Bedrijven

Hoe zorg je ervoor dat je koelkast langer werkt? Koelkast reparatie.

Koelkasten hebben thermisch geïsoleerde compartimenten die verlengen hoe lang we voedsel veilig kunnen bewaren. Dit kan gunstig zijn voor uw gezondheid, besparingen en algehele comfort. Een koelkast is gemakkelijk als vanzelfsprekend te beschouwen – totdat deze kapot gaat en uw voedsel begint te rotten. Dan heeft u koelkast reparatie nodig, dat is waar witgoed service holland als witgoed reparatie bedrijf voor u klaar staat.

Bel met Witgoedservice Holland en onze monteurs zullen uw koelkast repareren zodat deze een veilige temperatuur behoudt en uw voedsel lang goed blijft.De koelkast is belangrijk! U hebt een snelle, deskundige koelkast reparatie nodig. Bel ons op 085-0193305 of plan een afspraak online. Witgoedservice Holland is er om ervoor te zorgen dat uw koelkast efficiënt blijft werken! Laat onze experts uw op locatie helpen met eventuele koelkast problemen die u vandaag hebt.

Koelkast reparatie door erkende witgoed monteur.

Onze erkende koelkast monteurs zijn goed thuis in koelkast reparaties aan een uitgebreid assortiment koelkasten. We kunnen ervoor zorgen dat uw koelkast weer helemaal perfect werkt.

Onze monteurs werken aan verschillende koelkasten:

  • Koel-vriescombinatie

  • Dubbeldeurs koelkasten

  • Amerikaanse of side-by-side-koelkasten

  • 3- en 4-deurskoelkasten

  • Tafelmodel

  • Barmodel

Ongeacht het type koelkast in uw huis, ons team kan meteen aan de slag om eventuele problemen met dit apparaat aan te pakken.

Koelkast reparatie versus vervanging

Als u zelf een koelkast reparatie probeert uit te voeren, maar het is te moeilijk of u kunt het probleem niet vaststellen, bel dan een expert om de reparaties uit te voeren. Een nieuwere koelkast kan meestal door een goed opgeleide professional in goede staat worden teruggebracht.

Als uw koelkast echter ouder is en waarschijnlijk moeite heeft om goed te koelen door bijvoorbeeld slijtage door de jaren heen, kan vervanging een financieel meer slimme oplossing zijn. Koelkasten gaan meestal ongeveer 14 jaar mee, maar alleen als ze gedurende die tijd goed worden onderhouden. In plaats van te betalen voor veel extra koelkast reparaties en onderhoud om uw oude koelkast nauwelijks aan te houden, investeert u uw geld in een nieuwe koelkast. Dit kan u ook tijd besparen.

Bedrijven

Scherpe premie zorgverzekering 2020

Een goede zorgverzekering biedt de juiste dekking voor zorg die u nodig heeft. Daarbij is het natuurlijk prettig als u voor de premie niet de hoofdprijs betaalt. Iets anders waar u wellicht waarde aan hecht is een zorgverzekeraar die met u meedenkt. Bij Salland houden we met al deze punten rekening, zodat u elk jaar opnieuw bij ons terecht kunt voor een zorgverzekering die aan uw wensen voldoet. Wat uw premie zorgverzekering 2020 zal zijn bij Salland, kunt u binnenkort eenvoudig berekenen op onze website.

Kiezen voor Salland

Salland is betrokken bij haar klanten en bij de zorg in Gelderland en Overijssel. Wij zijn er speciaal voor iedereen die in deze provincies woont. Onderscheid maken op basis van leeftijd of gezondheid doet Salland niet. Iedereen moet toegang hebben tot goede zorg, dus iedereen betaalt bij ons dezelfde lage zorgpremie voor de basisverzekering.

Aanvullend verzekeren

Als u een zorgverzekering van Salland afsluit, dan kunt u rekenen op een ruime keuze in aanvullende verzekeringen. Wij hebben er vier samengesteld, zodat iedereen een verzekering kan vinden die het beste bij zijn of haar behoeften past. Brengt u alleen af en toe een bezoekje aan de huisarts, dan volstaat wellicht een basisverzekering. Kiest u liever voor meer zekerheid, bezoekt u geregeld de tandarts of fysiotherapeut, dan is een aanvullende verzekering of tandartsverzekering aan te raden.

Salland tandartsverzekering

Regulier tandartsbezoek wordt na het achttiende levensjaar niet meer vergoed vanuit de basisverzekering. Als u zelden bij de tandarts komt is dit niet erg. Ligt u echter regelmatig in de stoel, dan kan het verstandig zijn om een tandartsverzekering af te sluiten. Bij Salland zijn er drie waar u uit kunt kiezen. De laagste biedt een maximale vergoeding van 250 euro per jaar. Heeft u een hogere vergoeding nodig, dan kunt u kiezen uit een dekking van 500 of 1000 euro. Neem voor informatie of advies gerust contact met ons op.

https://www.salland.nl
Bedrijven

Maak kennis met toonaangevend letselschade advocaat Van Dijk

Een vertrouwd adres op het gebied van letselschade in Zoetermeer is Advocatenkantoor Thomas van Dijk. Hij werd in 1996 beëdigd als advocaat. Hij had er toen al een indrukwekkende carrière in de verzekeringswereld op zitten.

Aanvankelijk werkte Van Dijk voor Landsadvocaat Pels Rijcken & Drooglever Fortijn advocaten & notarissen. In 2008 richtte advocaat van Dijk zijn eigen kantoor op. Zijn expertise ligt met name op het gebied van letselschade en overlijdensschade. Het is zeker niet zo dat Thomas alles alleen afhandelt. Zeker niet gezien het aantal cliënten en de belangrijkheid van de zaken. Hij wekt intensief samen met andere professionals.

U kunt denken aan arbeidsdeskundigen, actuarieel rekenaars, ARBO specialisten en medisch adviseurs. Komt u bij Advocatenkantoor Thomas van Dijk terecht dan staat er dus een heel team voor u klaar én ervaart u het voordeel van één aanspreekpunt. En u hoeft niet perse in Zoetermeer te wonen. Cliënten van Van Dijk komen uit het hele land.

Advocaat of jurist?

Bent u dringend op zoek naar een letselschade advocaat met opleiding waar u echt iets aan hebt? Neem snel contact op met mr. Thomas van Dijk. Zeker als het gaat om een zaak waarbij er een ongeval heeft plaatsgevonden, zult u veel aan deze advocaat hebben. We bedoelen dan onder meer een verkeersongeluk, whiplash, arbeidsongeval of medische fout.

Hierbij wat achtergrondinformatie betreffende medische fouten. In totaliteit overlijden ieder jaar circa 1700 patiënten na een medische fout. Daarnaast krijgen 30.000 mensen te maken met schade aan de gezondheid door onzorgvuldig handelen van artsen. In het Burgerlijk Wetboek artikel 453 boek 7 staat vermeld dat een arts aansprakelijk gesteld kan worden als hij of zij niet de zorg heeft betracht die een redelijk bekwame en redelijk handelende vakgenoot in dezelfde omstandigheden zou hebben betracht. Dit vaststellen is niet eenvoudig, maar u kunt het met een gerust hart overlaten aan mr. Thomas van Dijk.

Hierbij de adresgegevens van Advocatenkantoor Thomas van Dijk:

Röntgenlaan 5, 2719 DX Zoetermeer

Telefoon: (0)79 323 9558

https://www.letselschadeadvocaatvandijk.nl/
Bedrijven

Kies voor licht verhuur in Antwerpen

Waarom licht verhuur in Antwerpen?

Licht verhuur is een wezenlijk onderdeel van het evenement dat jij in Antwerpen wilt gaan organiseren. Mogelijkerwijs sta je niet direct stil bij alle mogelijkheden die licht verhuur voor jou in petto heeft. Daar gaat hopelijk na dit blog verandering in komen. Zonder licht is een evenement namelijk niet op zijn best. De inhoud is het allerbelangrijkste: is deze niet aantrekkelijk, dan is het hele evenement waardeloos te noemen. Maar de ondersteuning van licht bij deze evenementen is gigantisch. Een bedrijf dat licht verhuur in Antwerpen aanbiedt weet dit en kan je hierover adviseren met betrekking op je eigen evenement.

Voordelen licht verhuur in Antwerpen

Denk bijvoorbeeld aan het verlichten van je locatie in Antwerpen. Heb jij een oude schuur, een huiskamer of een kantoor afgehuurd om je evenement in te organiseren? Of heb je het groter aangepakt en ga je een grotere ruimte huren? In beide gevallen brengt licht een ontelbaar keer meer sfeer. Van een normaal verlichte ruimte, naar een ruimte met kleurverlichting en eventueel zelfs bewegende lampen. Het ondersteunt je boodschap en geeft de bezoekers een meer gedenkwaardig gevoel. En dat is wat je wilt bereiken in een evenement: de bezoekers er naderhand over laten doorpraten. Je kunt ook een lichtshow creëren die muziek ondersteunt of die andere doeleinden heeft die jij zelf bedenkt. De mogelijkheden zijn legio. Ook kun je de hoofdpersoon laten volgen door een spotlight, waardoor je de bezoekers extra in het verhaal zuigt. Dit komt omdat er verder geen afleiding op het podium is en de aandacht alleen naar de verteller of artiest gaat.

Kies een ervaren bedrijf in licht verhuur

Een ervaren bedrijf in licht verhuur kan jou in Antwerpen ontzettend goed uit de brand helpen. Hebben zij al vele evenementen voorzien van techniek, dan weten ze wat ze kunnen verwachten bij jouw evenement. Hierover kunnen zij je adviseren. Zo kun je keuzes maken om bepaalde apparatuur wel of niet te regelen, of door je juist te laten verrassen door mogelijkheden waarvan je zonder hulp van het ervaren bedrijf niet wist dat ze bestonden.

Meer dan licht verhuur alleen in Antwerpen

Vele bedrijven werkend in de branche van licht verhuur bieden ook vaak geluidsinstallaties aan. En zelfs gaan sommige bedrijven nog verder met rigging, video, special effects of nog andere zaken. Belangrijk is dat jij krijgt wat je wilt en dat het bedrijf naar jouw keuze dit kan leveren. Zorg er dus voor dat je je wensenpakket overlegt en dat je weet wat er in het assortiment zit van het licht verhuur bedrijf dat in Antwerpen jouw voorkeur heeft.

https://www.ampco-flashlight.com/nl/huren/licht-en-geluid-antwerpen/
Bedrijven

Onderwijsvacaturebank Nivvo

Onze hoofdtaak is het ontzorgen met een specialisatie op het gebied van tijdelijke en vaste vervanging in het voorgezet onderwijs, voortgezet (speciaal) onderwijs en het MBO en HBO. Wellicht heb je een moeilijk vervulbare vacature en kunnen wij jou daarbij helpen. De onderwijsvacaturebank Nivvo is momenteel gevuld met 10.000 gemotiveerde docenten die graag aan de slag willen. De mogelijkheid bestaat om vaste en tijdelijke vervanging te regelen. Gaat het om een vacature voor onbepaalde tijd dan regelen wij desgewenst de hele werving en selectie waarna je de kandidaat meteen binnen je school kunt plaatsen. Ook kun je ervoor kiezen om de betreffende kandidaat eerst op detacheringsbasis in te zetten. Voordeel van deze laatste optie is dat jouw onderwijsinstelling de mogelijkheid heeft om gedurende langere tijd te kijken of de nieuwe kandidaat de juiste match is voor jullie school.

 

Onderwijsvacaturebank Nivvo onderscheidt zich

Voordeel van de vacaturebank is de specialisatie op het gebied van onderwijs, wij weten wat er speelt in deze markt, zowel qua vraag als aanbod. Ben je op zoek naar een functie als docent dan kun je natuurlijk altijd direct solliciteren bij een school. Het voordeel van Nivvo is dat je ten eerste kunt kiezen uit een ruim aanbod van onderwijs-functies. Maar ook dat je eerst kunt kijken of de school van jouw keuze wel goed bij je past. Na een zorgvuldige en diepgaande intake kijken we samen met je welke functie en school een goede ‘match’ is. Daarna gaan we samen met je mee tijdens het sollicitatiegesprek met de verkozen school. Word je geplaatst dan houden we tijdens de periode dat je voor ons werkt nauw contact met jou en de school.

 

Kernwaarden van Nivvo

Als organisatie is het belangrijk om kernwaarden te definiëren, dit is immers de basis of het fundament waarop de organisatie wordt gebouwd. De missie van Nivvo is dat wij ‘jongeren tot bloei willen laten komen door inspirerende docenten’. Hiertoe hebben wij een aantal normgedragingen gedefinieerd die als volgt luiden; passie, betrokkenheid, openheid, daadkracht en betrouwbaarheid. Onze ambitie is om altijd op zoek te zijn naar de beste match tussen de mens en de onderwijsorganisatie om zo de kwaliteit van het onderwijs nog verder te verbeteren. Bij voorkeur doen we dat door het aangaan van duurzame relaties met zowel de onderwijsinstellingen als de kandidaten waar we mee en voor werken. Ook werken we samen met ‘Meesterbaan’, de grootste onderwijsvacaturebank van Nederland. Spreekt dit alles je aan dan komen we graag met jou in contact.

 

https://www.nivvo.nl/
Bedrijven

Pakket versturen naar Amerika

Pakket verzenden naar Amerika via verzendplatform Box Fox

Ben je een MKB’er die vaak pakketten verzendt, bijvoorbeeld naar Amerika? Dan ken je de struggle van het vinden van de juiste vervoerder vast wel. Je wilt je zending precies versturen zoals jij wenst, maar dat vergelijken en uitzoekwerk kost zooo veel tijd! Ik laat je vandaag kennismaken met verzendplatform Box Fox. Dit verzendplatform maakt dit proces namelijk gemakkelijker voor je. Hier vind je namelijk de beste deals voor zakelijke pakketverzendingen. Ik geef je alvast een tipje van de sluier: je zult niet meer anders willen!

Betrouwbaar, snel en goedkoop

De medewerkers hebben een pakket verzenden naar Amerika gemakkelijk gemaakt voor jou. Op deze manier is de wereld één grote marktplaats die toegankelijk wordt voor jou, de Nederlandse MKB’er. Box Fox beschikt over een sterk netwerk aan pakketvervoerders. Deze kun je vergelijken op het verzendplatform. Zoek een pakketvervoerder en vergelijk deze met andere vervoerders. Op deze manier vind je dé zending voor jouw situatie! Waar je ook naartoe wilt zenden. China, een land in Afrika of toch naar Australië? Voor wereldwijde zendingen moet je bij Box Fox wezen!

Geen verrassingen achteraf

Je weet bij dit platform altijd waar je aan toe bent. Niets is immers vervelender dan toeslagen achteraf die je niet meer kunt doorbereken aan de klant. Vooraf aan de zending ontvang je een prijsopgave. Geen verrassingen achteraf, dus! Staat je zending stil bij de douane, of ontbreekt er een document? Geen probleem, dit probleem verhelpen de medewerkers snel voor je! Box Fox is dé oplossingen voor zakelijke zendingen. Daar kun je op rekenen!

 

https://www.boxfox.nl/
Bedrijven

Digitale diensten, een veelbelovend businessmodel?

Tegenwoordig zien we het steeds meer en meer. Bedrijven die via online platformen diensten aanbieden. Zo is er tegenwoordig Fiverr, een platform waarop freelancers online diensten aan kunnen bieden. Van een persoonlijke ontmoeting komt het niet. Dit is uniek, want diensten hebben per uitstek een persoonlijke karakter. Denk hierbij aan de kapper of de garage die uw auto repareert. U bent hier uiteindelijk persoonlijk bij betrokken. Is dit nieuwe businessmodel dan wel mogelijk, en zo ja, onder welke omstandigheden?

Vele jaren geleden was dit in het kort het koopproces van een consument. Er werd fysiek, of offline, georiënteerd wanneer er interesse was in een product of dienst. Vervolgens werd ook offline de koop gerealiseerd. Hedendaags zien we dat zowel het offline en het online kanaal gecombineerd worden in de oriëntatie en de koopfase. Ook komt het voor dat het gehele proces zich online afspeelt.

Consumenten lijken deze ontwikkeling op product vlak te hebben omarmd. De online verkoop van goederen neemt alsmaar toe. De consument weet zich goed te navigeren naar webshops om hier informatie in te winnen en vervolgens een koop te doen. Persoonlijk contact met de winkel lijkt hier steeds minder relevant te worden. De consument durft zelfs uit verre landen goederen te importeren, zonder dat deze 100% zeker is van een geslaagde levering. Denk hierbij aan de vele aanbieders op AliExpress. De consument lijkt dit voor lief te nemen.

Eigenlijk is dit ook helemaal niet zo gek. Een product is immers een product, en heeft bepaalde “vaste” productkenmerken. Zo weet een consument bij de aankoop van een Sony speaker set wat deze kan verwachten. De kwaliteit van Sony en de garantieperiode. Waarom dan de moeite nemen om in een traditionele winkel te kopen. Kruip simpelweg achter de computer of smartphone om de goedkoopste webshop uit te zoeken. Is het product niet goed, dan kan deze vaak gratis terug gestuurd worden. Er kan weinig fout gaan. Dit geeft de consument vertrouwen.

Om de potentie van digitale diensten in te zien moeten we toch even een afweging maken. Zou u liever een gloednieuwe televisie kopen in de winkel, de webshop of via AliExpress? Persoonlijk zou ik de televisie kopen in de winkel en de webshop, en niet via AliExpress. Simpelweg door het mindere vertrouwen. Het betreft hier namelijk wel een aankoop met waarschijnlijk een hoog bedrag. Een goed product en goede garantie zijn dan wel wenselijk. Dit geeft weer het vertrouwen.

Diensten zijn zoals gezegd vaak persoonlijker dan producten. Want wat kunt u precies verwachten van een dienst? Door zelf aanwijzingen te geven of door een vriendelijke en goede verkoper ontwikkelt u vaak vertrouwen. Vertrouwen om met een bepaalde partij in zee te gaan. Zo heeft u misschien een vaste autogarage of een vaste kapper, simpelweg omdat deze u vertrouwen geven en hun diensten goed uitvoeren.

Een tijdje geleden heb ik voor het eerst een dienst gekocht via Fiverr. Een voice-over voor mijn product video. De reden dat ik dit platform koos was simpelweg de prijs, deze was het laagst. Daarna moet je wel over de drempel van het overmaken van geld naar een onbekende, om daarna een dienst te ontvangen van nog onbekende kwaliteit. En dat is het unieke aan diensten, ze zijn vergankelijk. Een product blijft bestaan, maar een dienst is slechts een éénmalig gebeuren.

Uiteindelijk bleek de voice-over geslaagd. Prima kwaliteit en uiteindelijk goede communicatie met de verkoopster. Hoe heeft Fiverr dit dan voor elkaar gekregen?  Ten eerste worden de aanbieders verzocht om foto’s en samples van hun diensten te uploaden. Daarnaast biedt fiverr de mogelijkheid om direct met de aanbieder te communiceren. Dit haalt al een heel stuk onzekerheid weg en biedt wederom vertrouwen. De prijs is een andere factor, deze was dusdanig laag dat dit nauwelijks een drempel was voor een aankoop. Want een professionele voice-over voor €100? Daar kan weinig fout gaan.

Om extra zekerheid in te bouwen biedt fiverr zogenaamde revisions. Hier krijgt u als koper de optie om een geleverde dienst een keer af te wijzen en opnieuw instructies te geven. Zo voelt het toch alsof u de leiding heeft.

Deze zaken hebben mij overgehaald om de aankoop bij Fiverr te doen.

Dus wat kan een digitale dienst tot een succes brengen.

  • Een lage prijs (Om de eerste drempel weg te halen)
  • Persoonlijke informatie verkoper (om vertrouwen te ontwikkelen)
  • Garantie (in de vorm van revisions of gegarandeerd geld terug).

 

Het verschil met een webshop voor producten is simpelweg het verhoogde persoonlijk contact, maar dan online. Denk bijvoorbeeld aan een live-chat. Weet u de prijs laag genoeg te houden en het vertrouwen hoog, dan kan een business model rond een digitale dienst voor u succesvol zijn!

 

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/336108_digitale-diensten-een-veelbelovend-businessmodel
Bedrijven

Persoonlijk contact op uw website

Veel bedrijven vertrouwen tegenwoordig op een website om haar producten te verkopen. Sommige bedrijven richten zich op prijs, of zij richten zich op kwaliteit. Dit wordt gereflecteerd door de strategie die zij online voeren. De consument kan deze sites vaak makkelijk onderscheiden en een goede keuze maken. Dit kan nadelig zijn voor u als beginnende speler. Een stukje persoonlijke service kan hier uitkomst bieden, en hoeft geen afbreuk te doen aan uw strategie. Een prijs-strategie zal niet teveel leiden onder online service, de kosten kunnen namelijk laag blijven. Maar hoe maakt u uw site nu eigenlijk persoonlijk? U leest het hier.

Toon uw gezicht

Misschien een hele simpele oplossing, maar een foto van uw gezicht op de website kan al een heel verschil maken. Moet u het met uw producten opnemen tegen een grote speler als Bol.com, (die geen foto’s op hun site hebben staan) zou u zieltjes kunnen winnen met een persoonlijke “over” pagina.

Op deze pagina is het ook goed om uw directe telefoonnummer en mailadres op te geven. Denk bijvoorbeeld ook aan een link naar uw LinkedIn pagina.

Vermijd contactformulieren

Contactformulieren zijn iets voor grote bedrijven. Die hebben hun customer service geautomatiseerd en proberen het op deze manier in goede banen te leiden. Uit ervaring weet ik dat dit sommige klanten af kan schrikken. Zorg daarentegen voor persoonlijke contactgegevens, het liefst al duidelijk zichtbaar op de homepage.

Live chat

Een live chat, een manier waarop klanten direct contact met u kunnen hebben via het internet. Een perfecte methode om uw website te personaliseren. Het vervult dezelfe functie als een telefoongesprek, alleen dan digitaal. En dit is ideaal, de klant zit immers al op het internet en is dus bekend met dit kanaal. Een live chat moet wel goed onderhouden worden, mensen kunnen in principe op ieder moment van de dag een chat beginnen

Weten of deze technieken voor u geschikt zijn? Doe dan de bedrijfsscan van Scripted. Dan weet u binnen een dag met een persoonlijk plan hoe het zit.

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com