Bedrijven

Scherpe premie zorgverzekering 2020

Een goede zorgverzekering biedt de juiste dekking voor zorg die u nodig heeft. Daarbij is het natuurlijk prettig als u voor de premie niet de hoofdprijs betaalt. Iets anders waar u wellicht waarde aan hecht is een zorgverzekeraar die met u meedenkt. Bij Salland houden we met al deze punten rekening, zodat u elk jaar opnieuw bij ons terecht kunt voor een zorgverzekering die aan uw wensen voldoet. Wat uw premie zorgverzekering 2020 zal zijn bij Salland, kunt u binnenkort eenvoudig berekenen op onze website.

Kiezen voor Salland

Salland is betrokken bij haar klanten en bij de zorg in Gelderland en Overijssel. Wij zijn er speciaal voor iedereen die in deze provincies woont. Onderscheid maken op basis van leeftijd of gezondheid doet Salland niet. Iedereen moet toegang hebben tot goede zorg, dus iedereen betaalt bij ons dezelfde lage zorgpremie voor de basisverzekering.

Aanvullend verzekeren

Als u een zorgverzekering van Salland afsluit, dan kunt u rekenen op een ruime keuze in aanvullende verzekeringen. Wij hebben er vier samengesteld, zodat iedereen een verzekering kan vinden die het beste bij zijn of haar behoeften past. Brengt u alleen af en toe een bezoekje aan de huisarts, dan volstaat wellicht een basisverzekering. Kiest u liever voor meer zekerheid, bezoekt u geregeld de tandarts of fysiotherapeut, dan is een aanvullende verzekering of tandartsverzekering aan te raden.

Salland tandartsverzekering

Regulier tandartsbezoek wordt na het achttiende levensjaar niet meer vergoed vanuit de basisverzekering. Als u zelden bij de tandarts komt is dit niet erg. Ligt u echter regelmatig in de stoel, dan kan het verstandig zijn om een tandartsverzekering af te sluiten. Bij Salland zijn er drie waar u uit kunt kiezen. De laagste biedt een maximale vergoeding van 250 euro per jaar. Heeft u een hogere vergoeding nodig, dan kunt u kiezen uit een dekking van 500 of 1000 euro. Neem voor informatie of advies gerust contact met ons op.

https://www.salland.nl
Bedrijven

Maak kennis met toonaangevend letselschade advocaat Van Dijk

Een vertrouwd adres op het gebied van letselschade in Zoetermeer is Advocatenkantoor Thomas van Dijk. Hij werd in 1996 beëdigd als advocaat. Hij had er toen al een indrukwekkende carrière in de verzekeringswereld op zitten.

Aanvankelijk werkte Van Dijk voor Landsadvocaat Pels Rijcken & Drooglever Fortijn advocaten & notarissen. In 2008 richtte advocaat van Dijk zijn eigen kantoor op. Zijn expertise ligt met name op het gebied van letselschade en overlijdensschade. Het is zeker niet zo dat Thomas alles alleen afhandelt. Zeker niet gezien het aantal cliënten en de belangrijkheid van de zaken. Hij wekt intensief samen met andere professionals.

U kunt denken aan arbeidsdeskundigen, actuarieel rekenaars, ARBO specialisten en medisch adviseurs. Komt u bij Advocatenkantoor Thomas van Dijk terecht dan staat er dus een heel team voor u klaar én ervaart u het voordeel van één aanspreekpunt. En u hoeft niet perse in Zoetermeer te wonen. Cliënten van Van Dijk komen uit het hele land.

Advocaat of jurist?

Bent u dringend op zoek naar een letselschade advocaat met opleiding waar u echt iets aan hebt? Neem snel contact op met mr. Thomas van Dijk. Zeker als het gaat om een zaak waarbij er een ongeval heeft plaatsgevonden, zult u veel aan deze advocaat hebben. We bedoelen dan onder meer een verkeersongeluk, whiplash, arbeidsongeval of medische fout.

Hierbij wat achtergrondinformatie betreffende medische fouten. In totaliteit overlijden ieder jaar circa 1700 patiënten na een medische fout. Daarnaast krijgen 30.000 mensen te maken met schade aan de gezondheid door onzorgvuldig handelen van artsen. In het Burgerlijk Wetboek artikel 453 boek 7 staat vermeld dat een arts aansprakelijk gesteld kan worden als hij of zij niet de zorg heeft betracht die een redelijk bekwame en redelijk handelende vakgenoot in dezelfde omstandigheden zou hebben betracht. Dit vaststellen is niet eenvoudig, maar u kunt het met een gerust hart overlaten aan mr. Thomas van Dijk.

Hierbij de adresgegevens van Advocatenkantoor Thomas van Dijk:

Röntgenlaan 5, 2719 DX Zoetermeer

Telefoon: (0)79 323 9558

https://www.letselschadeadvocaatvandijk.nl/
Bedrijven

Kies voor licht verhuur in Antwerpen

Waarom licht verhuur in Antwerpen?

Licht verhuur is een wezenlijk onderdeel van het evenement dat jij in Antwerpen wilt gaan organiseren. Mogelijkerwijs sta je niet direct stil bij alle mogelijkheden die licht verhuur voor jou in petto heeft. Daar gaat hopelijk na dit blog verandering in komen. Zonder licht is een evenement namelijk niet op zijn best. De inhoud is het allerbelangrijkste: is deze niet aantrekkelijk, dan is het hele evenement waardeloos te noemen. Maar de ondersteuning van licht bij deze evenementen is gigantisch. Een bedrijf dat licht verhuur in Antwerpen aanbiedt weet dit en kan je hierover adviseren met betrekking op je eigen evenement.

Voordelen licht verhuur in Antwerpen

Denk bijvoorbeeld aan het verlichten van je locatie in Antwerpen. Heb jij een oude schuur, een huiskamer of een kantoor afgehuurd om je evenement in te organiseren? Of heb je het groter aangepakt en ga je een grotere ruimte huren? In beide gevallen brengt licht een ontelbaar keer meer sfeer. Van een normaal verlichte ruimte, naar een ruimte met kleurverlichting en eventueel zelfs bewegende lampen. Het ondersteunt je boodschap en geeft de bezoekers een meer gedenkwaardig gevoel. En dat is wat je wilt bereiken in een evenement: de bezoekers er naderhand over laten doorpraten. Je kunt ook een lichtshow creëren die muziek ondersteunt of die andere doeleinden heeft die jij zelf bedenkt. De mogelijkheden zijn legio. Ook kun je de hoofdpersoon laten volgen door een spotlight, waardoor je de bezoekers extra in het verhaal zuigt. Dit komt omdat er verder geen afleiding op het podium is en de aandacht alleen naar de verteller of artiest gaat.

Kies een ervaren bedrijf in licht verhuur

Een ervaren bedrijf in licht verhuur kan jou in Antwerpen ontzettend goed uit de brand helpen. Hebben zij al vele evenementen voorzien van techniek, dan weten ze wat ze kunnen verwachten bij jouw evenement. Hierover kunnen zij je adviseren. Zo kun je keuzes maken om bepaalde apparatuur wel of niet te regelen, of door je juist te laten verrassen door mogelijkheden waarvan je zonder hulp van het ervaren bedrijf niet wist dat ze bestonden.

Meer dan licht verhuur alleen in Antwerpen

Vele bedrijven werkend in de branche van licht verhuur bieden ook vaak geluidsinstallaties aan. En zelfs gaan sommige bedrijven nog verder met rigging, video, special effects of nog andere zaken. Belangrijk is dat jij krijgt wat je wilt en dat het bedrijf naar jouw keuze dit kan leveren. Zorg er dus voor dat je je wensenpakket overlegt en dat je weet wat er in het assortiment zit van het licht verhuur bedrijf dat in Antwerpen jouw voorkeur heeft.

https://www.ampco-flashlight.com/nl/huren/licht-en-geluid-antwerpen/
Bedrijven

Onderwijsvacaturebank Nivvo

Onze hoofdtaak is het ontzorgen met een specialisatie op het gebied van tijdelijke en vaste vervanging in het voorgezet onderwijs, voortgezet (speciaal) onderwijs en het MBO en HBO. Wellicht heb je een moeilijk vervulbare vacature en kunnen wij jou daarbij helpen. De onderwijsvacaturebank Nivvo is momenteel gevuld met 10.000 gemotiveerde docenten die graag aan de slag willen. De mogelijkheid bestaat om vaste en tijdelijke vervanging te regelen. Gaat het om een vacature voor onbepaalde tijd dan regelen wij desgewenst de hele werving en selectie waarna je de kandidaat meteen binnen je school kunt plaatsen. Ook kun je ervoor kiezen om de betreffende kandidaat eerst op detacheringsbasis in te zetten. Voordeel van deze laatste optie is dat jouw onderwijsinstelling de mogelijkheid heeft om gedurende langere tijd te kijken of de nieuwe kandidaat de juiste match is voor jullie school.

 

Onderwijsvacaturebank Nivvo onderscheidt zich

Voordeel van de vacaturebank is de specialisatie op het gebied van onderwijs, wij weten wat er speelt in deze markt, zowel qua vraag als aanbod. Ben je op zoek naar een functie als docent dan kun je natuurlijk altijd direct solliciteren bij een school. Het voordeel van Nivvo is dat je ten eerste kunt kiezen uit een ruim aanbod van onderwijs-functies. Maar ook dat je eerst kunt kijken of de school van jouw keuze wel goed bij je past. Na een zorgvuldige en diepgaande intake kijken we samen met je welke functie en school een goede ‘match’ is. Daarna gaan we samen met je mee tijdens het sollicitatiegesprek met de verkozen school. Word je geplaatst dan houden we tijdens de periode dat je voor ons werkt nauw contact met jou en de school.

 

Kernwaarden van Nivvo

Als organisatie is het belangrijk om kernwaarden te definiëren, dit is immers de basis of het fundament waarop de organisatie wordt gebouwd. De missie van Nivvo is dat wij ‘jongeren tot bloei willen laten komen door inspirerende docenten’. Hiertoe hebben wij een aantal normgedragingen gedefinieerd die als volgt luiden; passie, betrokkenheid, openheid, daadkracht en betrouwbaarheid. Onze ambitie is om altijd op zoek te zijn naar de beste match tussen de mens en de onderwijsorganisatie om zo de kwaliteit van het onderwijs nog verder te verbeteren. Bij voorkeur doen we dat door het aangaan van duurzame relaties met zowel de onderwijsinstellingen als de kandidaten waar we mee en voor werken. Ook werken we samen met ‘Meesterbaan’, de grootste onderwijsvacaturebank van Nederland. Spreekt dit alles je aan dan komen we graag met jou in contact.

 

https://www.nivvo.nl/
Bedrijven

Pakket versturen naar Amerika

Pakket verzenden naar Amerika via verzendplatform Box Fox

Ben je een MKB’er die vaak pakketten verzendt, bijvoorbeeld naar Amerika? Dan ken je de struggle van het vinden van de juiste vervoerder vast wel. Je wilt je zending precies versturen zoals jij wenst, maar dat vergelijken en uitzoekwerk kost zooo veel tijd! Ik laat je vandaag kennismaken met verzendplatform Box Fox. Dit verzendplatform maakt dit proces namelijk gemakkelijker voor je. Hier vind je namelijk de beste deals voor zakelijke pakketverzendingen. Ik geef je alvast een tipje van de sluier: je zult niet meer anders willen!

Betrouwbaar, snel en goedkoop

De medewerkers hebben een pakket verzenden naar Amerika gemakkelijk gemaakt voor jou. Op deze manier is de wereld één grote marktplaats die toegankelijk wordt voor jou, de Nederlandse MKB’er. Box Fox beschikt over een sterk netwerk aan pakketvervoerders. Deze kun je vergelijken op het verzendplatform. Zoek een pakketvervoerder en vergelijk deze met andere vervoerders. Op deze manier vind je dé zending voor jouw situatie! Waar je ook naartoe wilt zenden. China, een land in Afrika of toch naar Australië? Voor wereldwijde zendingen moet je bij Box Fox wezen!

Geen verrassingen achteraf

Je weet bij dit platform altijd waar je aan toe bent. Niets is immers vervelender dan toeslagen achteraf die je niet meer kunt doorbereken aan de klant. Vooraf aan de zending ontvang je een prijsopgave. Geen verrassingen achteraf, dus! Staat je zending stil bij de douane, of ontbreekt er een document? Geen probleem, dit probleem verhelpen de medewerkers snel voor je! Box Fox is dé oplossingen voor zakelijke zendingen. Daar kun je op rekenen!

 

https://www.boxfox.nl/
Bedrijven

Digitale diensten, een veelbelovend businessmodel?

Tegenwoordig zien we het steeds meer en meer. Bedrijven die via online platformen diensten aanbieden. Zo is er tegenwoordig Fiverr, een platform waarop freelancers online diensten aan kunnen bieden. Van een persoonlijke ontmoeting komt het niet. Dit is uniek, want diensten hebben per uitstek een persoonlijke karakter. Denk hierbij aan de kapper of de garage die uw auto repareert. U bent hier uiteindelijk persoonlijk bij betrokken. Is dit nieuwe businessmodel dan wel mogelijk, en zo ja, onder welke omstandigheden?

Vele jaren geleden was dit in het kort het koopproces van een consument. Er werd fysiek, of offline, georiënteerd wanneer er interesse was in een product of dienst. Vervolgens werd ook offline de koop gerealiseerd. Hedendaags zien we dat zowel het offline en het online kanaal gecombineerd worden in de oriëntatie en de koopfase. Ook komt het voor dat het gehele proces zich online afspeelt.

Consumenten lijken deze ontwikkeling op product vlak te hebben omarmd. De online verkoop van goederen neemt alsmaar toe. De consument weet zich goed te navigeren naar webshops om hier informatie in te winnen en vervolgens een koop te doen. Persoonlijk contact met de winkel lijkt hier steeds minder relevant te worden. De consument durft zelfs uit verre landen goederen te importeren, zonder dat deze 100% zeker is van een geslaagde levering. Denk hierbij aan de vele aanbieders op AliExpress. De consument lijkt dit voor lief te nemen.

Eigenlijk is dit ook helemaal niet zo gek. Een product is immers een product, en heeft bepaalde “vaste” productkenmerken. Zo weet een consument bij de aankoop van een Sony speaker set wat deze kan verwachten. De kwaliteit van Sony en de garantieperiode. Waarom dan de moeite nemen om in een traditionele winkel te kopen. Kruip simpelweg achter de computer of smartphone om de goedkoopste webshop uit te zoeken. Is het product niet goed, dan kan deze vaak gratis terug gestuurd worden. Er kan weinig fout gaan. Dit geeft de consument vertrouwen.

Om de potentie van digitale diensten in te zien moeten we toch even een afweging maken. Zou u liever een gloednieuwe televisie kopen in de winkel, de webshop of via AliExpress? Persoonlijk zou ik de televisie kopen in de winkel en de webshop, en niet via AliExpress. Simpelweg door het mindere vertrouwen. Het betreft hier namelijk wel een aankoop met waarschijnlijk een hoog bedrag. Een goed product en goede garantie zijn dan wel wenselijk. Dit geeft weer het vertrouwen.

Diensten zijn zoals gezegd vaak persoonlijker dan producten. Want wat kunt u precies verwachten van een dienst? Door zelf aanwijzingen te geven of door een vriendelijke en goede verkoper ontwikkelt u vaak vertrouwen. Vertrouwen om met een bepaalde partij in zee te gaan. Zo heeft u misschien een vaste autogarage of een vaste kapper, simpelweg omdat deze u vertrouwen geven en hun diensten goed uitvoeren.

Een tijdje geleden heb ik voor het eerst een dienst gekocht via Fiverr. Een voice-over voor mijn product video. De reden dat ik dit platform koos was simpelweg de prijs, deze was het laagst. Daarna moet je wel over de drempel van het overmaken van geld naar een onbekende, om daarna een dienst te ontvangen van nog onbekende kwaliteit. En dat is het unieke aan diensten, ze zijn vergankelijk. Een product blijft bestaan, maar een dienst is slechts een éénmalig gebeuren.

Uiteindelijk bleek de voice-over geslaagd. Prima kwaliteit en uiteindelijk goede communicatie met de verkoopster. Hoe heeft Fiverr dit dan voor elkaar gekregen?  Ten eerste worden de aanbieders verzocht om foto’s en samples van hun diensten te uploaden. Daarnaast biedt fiverr de mogelijkheid om direct met de aanbieder te communiceren. Dit haalt al een heel stuk onzekerheid weg en biedt wederom vertrouwen. De prijs is een andere factor, deze was dusdanig laag dat dit nauwelijks een drempel was voor een aankoop. Want een professionele voice-over voor €100? Daar kan weinig fout gaan.

Om extra zekerheid in te bouwen biedt fiverr zogenaamde revisions. Hier krijgt u als koper de optie om een geleverde dienst een keer af te wijzen en opnieuw instructies te geven. Zo voelt het toch alsof u de leiding heeft.

Deze zaken hebben mij overgehaald om de aankoop bij Fiverr te doen.

Dus wat kan een digitale dienst tot een succes brengen.

  • Een lage prijs (Om de eerste drempel weg te halen)
  • Persoonlijke informatie verkoper (om vertrouwen te ontwikkelen)
  • Garantie (in de vorm van revisions of gegarandeerd geld terug).

 

Het verschil met een webshop voor producten is simpelweg het verhoogde persoonlijk contact, maar dan online. Denk bijvoorbeeld aan een live-chat. Weet u de prijs laag genoeg te houden en het vertrouwen hoog, dan kan een business model rond een digitale dienst voor u succesvol zijn!

 

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/336108_digitale-diensten-een-veelbelovend-businessmodel
Bedrijven

Persoonlijk contact op uw website

Veel bedrijven vertrouwen tegenwoordig op een website om haar producten te verkopen. Sommige bedrijven richten zich op prijs, of zij richten zich op kwaliteit. Dit wordt gereflecteerd door de strategie die zij online voeren. De consument kan deze sites vaak makkelijk onderscheiden en een goede keuze maken. Dit kan nadelig zijn voor u als beginnende speler. Een stukje persoonlijke service kan hier uitkomst bieden, en hoeft geen afbreuk te doen aan uw strategie. Een prijs-strategie zal niet teveel leiden onder online service, de kosten kunnen namelijk laag blijven. Maar hoe maakt u uw site nu eigenlijk persoonlijk? U leest het hier.

Toon uw gezicht

Misschien een hele simpele oplossing, maar een foto van uw gezicht op de website kan al een heel verschil maken. Moet u het met uw producten opnemen tegen een grote speler als Bol.com, (die geen foto’s op hun site hebben staan) zou u zieltjes kunnen winnen met een persoonlijke “over” pagina.

Op deze pagina is het ook goed om uw directe telefoonnummer en mailadres op te geven. Denk bijvoorbeeld ook aan een link naar uw LinkedIn pagina.

Vermijd contactformulieren

Contactformulieren zijn iets voor grote bedrijven. Die hebben hun customer service geautomatiseerd en proberen het op deze manier in goede banen te leiden. Uit ervaring weet ik dat dit sommige klanten af kan schrikken. Zorg daarentegen voor persoonlijke contactgegevens, het liefst al duidelijk zichtbaar op de homepage.

Live chat

Een live chat, een manier waarop klanten direct contact met u kunnen hebben via het internet. Een perfecte methode om uw website te personaliseren. Het vervult dezelfe functie als een telefoongesprek, alleen dan digitaal. En dit is ideaal, de klant zit immers al op het internet en is dus bekend met dit kanaal. Een live chat moet wel goed onderhouden worden, mensen kunnen in principe op ieder moment van de dag een chat beginnen

Weten of deze technieken voor u geschikt zijn? Doe dan de bedrijfsscan van Scripted. Dan weet u binnen een dag met een persoonlijk plan hoe het zit.

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com
Bedrijven

Groeien met een goed plan

Groeien met een goed plan

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/323938_groeien-met-een-goed-plan

 

Als kleine onderneming heb je in de meeste gevallen minder middelen dan een grote organisatie. De budgetten zijn eigenlijk voor alles een stuk kleiner, zo ook voor het opstellen van een plan. In dit geval hebben we het over een plan waarmee u als ondernemer vooruit kunt. Een plan om mee te groeien, oftewel een marketingplan. Marketing is een hele belangrijke factor om klanten te trekken. Zonder marketing een stuk minder klanten, en met minder klanten ook minder winst. Zonder goed plan kan het lastig zijn om voldoende klanten te werven en te behouden. Lees in dit artikel waar een goed marketingplan uit bestaat en hoe u slechts 20 minuten kwijt bent aan het opstellen van dit plan.

Als we het hebben over marketing dan denken een hoop mensen direct aan reclame. Deze begrippen worden vaak met elkaar verwisseld en betekenen voor velen hetzelfde. Marketing is echter veel meer dan dat. Als we een definitie aan marketing moeten geven dan zou dat zijn: “Alles wat een bedrijf doet om de verkoop van een product of dienst te bevorderen”. Dit is in onze ogen de meest brede definitie en de beste, marketing is namelijk een heel breed onderwerp. De stappen die een bedrijf neemt om een product te verkopen kunnen namelijk extern of intern zijn, naar de klant gericht maar ook op de interne processen. We zullen de interne en de externe factoren belangrijk in een marketingplan benoemen:

INTERN

Een organisatie die marketingbewust is houdt intern rekening met de volgende onderdelen:

– Strategie (onder andere een missie, visie en kernwaarden)

– Structuur (interne bedrijfsstructuur)

– Systemen (interne communicatie, maar ook software)

– Leiderschap

– Personeel

– Vaardigheden

– Distributie

– Product/Dienst

 

EXTERN

Extern zijn dit de volgende onderdelen:

– Branche-aantrekkelijkheid

– Trends en ontwikkelingen

– Communicatie

    — Kanalen

    — Media

    — Boodschap

– Klant

    — Segmentatie

    — Klantprofiel

 

Een bedrijf dat succesvol wil zijn zal op alle onderdelen moeten presteren. Het is namelijk een samenhangend geheel. Ga maar na, we kunnen bijvoorbeeld de klant blijven bestoken met reclameboodschappen die de expertise in ons vak benadrukken, als het onderdeel personeel hier niet op aansluit komt de klant bedrogen uit. We kunnen daarnaast onze producten en diensten blijven ontwikkelen, als we niet genoeg kijken naar trends en ontwikkelingen lopen we het risico onnodige ontwikkelingskosten te maken.

Natuurlijk wilt u zich als ondernemer gewoon op uw klant richten. U heeft een goed product en wilt deze simpelweg verkopen. Een marketingplan zorgt er voor dat uw klanten niet teleurgesteld zullen zijn. U weet na het opstellen van een plan wat u intern moet doorvoeren, en hoe u uw gewenste klant moet bereiken. Wellicht heeft u niet de benodigde marketing expertise om een goed plan op te stellen. Nu zijn er vele opties die u kunt overwegen. Denk aan het aannemen van een extern adviesbureau of het volgen van trainingen.  U zou ook zelf op internet kunnen zoeken naar theorie en modellen over het opstellen van een marketingplan. Deze oplossing kosten echter geld, tijd en kennis.

20 minuten van uw tijd

Gelukkig hebben wij bij Scripted de oplossing voor de drukke ondernemer. Een marketingplan dat slecht 20 minuten  van uw tijd kost om op te stellen. U ontvangt een rapport waarin alle onderdelen voor uw situatie beschreven staan. Een plan waar u altijd op terug kunt grijpen en zelf slimmer van kunt worden. Wij analyseren uw data, en passen dit toe op externe data en theorie. We houden rekening met de levensfase van uw bedrijf, de marktomstandigheden en uw klantgroepen. Het enige wat u hoeft te doen is een gesprek aan te gaan met onze online consultant. Uw plan ontvangt u vaak binnen een dag in uw mailbox!

 

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/323938_groeien-met-een-goed-plan
Bedrijven

Sollicitatiebrief vertalen

Mijn sollicitatiebrief

Toen ik laatst een leuke vacature voorbij zag komen als callcenter agent in Spanje, was ik direct enthousiast. Hier wilde ik zonder twijfel op reageren, want deze baan was me op het lijf geschreven. Ik ben gek op het land en ik spreek de taal wel aardig. Alhoewel spreken makkelijker gaat dan schrijven. Tijdens het schrijven van de sollicitatiebrief kwam ik in de problemen. Ik wist niet goed hoe ik het in het Spaans moest verwoorden en was bang om spelfouten te maken. Ik zou de brief in het Engels kunnen schrijven, maar ik wilde me van mijn beste kant laten zien. Daarom ging ik op zoek naar een vertaalbureau dat me verder kon helpen en de brief voor me kon vertalen. Ik eindigde bij JK Translate, het bedrijf dat mijn Nederlandse brief vertaalde naar het Spaans.

Alle talencombinaties zijn mogelijk

Bij dit bedrijf kunt u terecht voor allerlei vertalingen. Van vertalingen voor op de website tot beëdigde vertalingen. Dit houdt in dat dit bedrijf over vertalers beschikt die hiervoor opgeleid zijn. Veel van onze vertalers zijn bekend bij de Nederlandse overheid en zijn beëdigd door de rechtbank. Stel u wilt een officieel document laten vertalen, dan kan dat! Hierbij kun je denken aan contracten, diploma’s, geboorteaktes en huwelijksaktes en nog veel meer. Alle talencombinaties zijn mogelijk, want wij beschikken over vele vertalers die veel ervaring hebben in het vak. Daarnaast hebben ze ook nog eens ervaring met alle vakgebieden. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan. En die baan? Die heb ik gekregen!

https://www.jktranslate.com/nl/
Bedrijven

Met UPS installatie heeft u zekerheid van netspanning

Netspanning is nodig om uw bedrijf te laten functioneren. Echter kan dit op momenten wegvallen of onbetrouwbaar zijn. Het wegvallen van netspanning kan erg vervelend zijn en voor sommige bedrijven kan een constante netspanning zelfs van cruciaal belang zijn. Bedrijven in de gezondheidszorg, industrie en olie- en gassector zijn bedrijven waarbij de onderbreking van de netspanning gevaarlijke gevolgen kan hebben. Netspanning is met een UPS installatie een garantie. Energy Solutions Center zorgt voor betrouwbare netspanning oplossingen, zodat u geen seconde zonder stroom komt te zitten. Zekerheid voor u, uw klanten of patiënten en uw medewerkers.

Wat doet een UPS installatie precies?

Om onderbrekingen of spanningsvariaties in het elektriciteitsnetwerk te voorkomen, kunnen ze bij Energy Solutions Center een roterend en/of statisch UPS systeem leveren. Dit systeem schakelt automatisch in wanneer de spanning wegvalt of onbetrouwbaar is. Zo kunt u ononderbroken blijven werken en zult u nergens last van ondervinden. Voor elk pand of bedrijf is het wijs om een ontwerp op maat te laten maken voor de installatie, omdat elk pand ook andere zaken vraagt van de UPS installatie. Bij een datacenter of commercieel gebouw zullen er andere zaken belangrijk zijn dan in een ziekenhuis. Hier kijken ze bij Energy Solutions Center naar en komen dan met een persoonlijk ontwerp en plan. Zo weet u dat uw UPS installatie precies doet wat het moet doen, voor uw bedrijf.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de verschillende mogelijkheden? Of wilt u meer informatie over de verschillende oplossingen? Neem dan gerust contact op met Energy Solutions Center en laat u adviseren over de verschillende opties. U ontvangt hier persoonlijk advies en ze vertellen u graag wat ze voor u en uw bedrijf kunnen betekenen. Deel uw wensen en behoeften om gezamenlijk tot een perfecte oplossing te komen voor uw UPS installatie. Neem contact op en kom erachter hoe u de garantie van netstroom kunt realiseren.

https://energysolutionscenter.com/